Tuesday 24 January 2012

PERGI NYA DIA BUAT SELAMA-LAMANYA :(





SALAM.
salam takziah buat keluarga arwah Salehudin b. Kamaruddin. 
actually aku baru nak post psl benda ni. arwah pergi 18.01.2011 hrtu.
ye, memang aku tekejut gila dengar berita psl dia dah takde.time tu aku kat sekolah, dalam bilik guru, then jumpa kawan rapat arwah. tibe tiba dia cakap "SALLEH DAH TAKDA" memang aku terkejut gila lah, kwn arwah tu dah nangis2 dah.memang masa tu aku tak dengar langsung announcement yg cikgu buat. aku ada meeting mse tu! lepas tu aku terus balik , siap siap untuk pergi surau. tunggu jenazah sambil tu bacakan Yaasin untuk dia. lepas tu dengar ada orang kata jenazah dah smpai. aku memang dah tak leh tahan air mata nie. yela, kitaorg dah kwn sejak sekolah rendah lagi kan.then, pergi tengok jenazah arwah. YA ALLAH! lain sungguh muka dia. nmpk putih berseri. mcm xde apa2 yg berlaku kat dia. kawan2 dia ramai yang datang melawat. yang pergi tetap akan pergi juga kan? so, friend, sedekah kan alfatihah untuk ARWAH SALLEH YE..

semoga roh nya dicucuri rahmat..
aminn..

*ARWAH SUKA SANGAT NYANYI LAGU 'AIMAN-CINTA TERAKHIR'


GAMBAR ARWAH BERSAMA AYAH NYA

No comments:

SEGALA YANG TERCATAT DI BLOG INI ADALAH HAK MILIK AZUREEN AMIRUDDIN