Sunday 15 January 2012

kuatkan semangat Salleh!

tadi pergi hospital tengok kawan aku koma :( sumpah sedih gila tengok keadaan dia. korang, kalau korang ada kat sana mesti korang nangis. tadi pon sempat gak aku curi2 amik gmbr. Salleh jadi mcm ni sebab dia jatuh kat tangga asrama dia. tadi pergi hospital dengar kawan2 dia cerita yg Salleh suka nyanyi lagu 'cinta terakhir'. korang pernah dengar kan lagu tu? tadi mak dia dengar lagu tu asyik menangis je. 


ok gambr ni aku bluetooth dari kakak salleh. korang bezakan dengan gmbr kat bawah. gmbr kat bawah lagi banyak wayar kan?


gambr ni baru amik td. Ya Allah, sedih nya aku tengok kau.

Ya Allah Salleh, sumpah aku tak dapat nak tahan air mata masa tengok kau dekat hospital. sedih gila aku tengok keadaan kau :'( aku tengok kau kaku je. Salleh, semua orang doakan kau cepat sembuh. kuatkan semangat kau Salleh!! tadi ramai sedara sedara, kawan2 n jiran2 kau yg datang tengok kau. mak kau tak henti2 menangis. kawan2, doakan untuk Salleh okay.


AKU HARAP KAU CEPAT SEMBUH SALLEH!

No comments:

SEGALA YANG TERCATAT DI BLOG INI ADALAH HAK MILIK AZUREEN AMIRUDDIN