Friday 6 January 2012

FRIENDS :)

agains.. hehe, hrni update blog sampai dua. heee, nak tnya nie. kawan morang yang paling lama korang dah berkawan berapa tahun? mesti ada yang lebih 10 tahun kan? hmm, actually, aku ada kawan sorang ni, dulu kita org rapat sangat2. pergi mana mana pon sama. aku slalu dok rumah dia. kalau tak berkepit sehari tak boleh. tapi sekarang, hurm, dia dah ada kawan lain. tegur pon jarang. kalau lalu sebelah dia, dia bat buat tak nampak. takpelah kan. dia dah ada kawan baru. aku harap kau teruskan berkawan ng kawan baru kau. aku tau aku tak layak jadi kawan baik kau.



tapi takpa. aku ada kawan yang aku kenal sejak tadika lagi. lama gila kan aku berkawan dengan korang. hope that our friendship lasting till the end :) kita kawan dah lama kan? nak lebih sepuloh tahun dah. kita lahir pon kat hospital yang sama kan? and, tarikh lahir kita pon dekat dekat kan? tipu lah kalau aku cakap dalam persahabatan tu tak da gaduh2. mesti ada punya. tapi kitaorg dapat selesaikannya..


*arin yang comel :)

gambar ni aku amik masa shooting dulu. alah, cter KLIK kat astro ceria tu. huhu, dia dulu sama dengan aku. pengawas pss (pusat sumber) , masa dalam kelas pon kitaorg duduk sama2. satu baris. arin, ingt lagi tak kita pernah masuk pancaragam sekolah, duta kemahiran hidup and yang paling tak lupa masa kita pergi pertandingan marhaban. huhu, bestkan? kena make up bagai. haha arin, awin harap persahabtan kita kekal okayy..


*si cantik manis azzah :)

wuhuuu, azzah ni kalau korang berdiri sebelah dia.. mesti korang akan kata " tinggi gila minah ni " haha, dia ni pon sama kawan sejak dari tadika. aku slalu g skolah sama2 dengan dia. tapi dia ni susah sikit nak kluar rumah.kena mintak kebenaran mak dia dulu. dia aktif sukan jugak. huhu, azzah, i love you <3


*si gadis jelita :)

ha, ni pulak namaa nya nisa. dia ni baik sangat2. tarikh lahir dia sama dengan aku :) wuhuuu, duduk pon satu flat. pergi sekolah sama2. nisa, ingt lagi tak, kita main roundest ( aku xreti eja ) kat belakang rumah. haha, best kan time tu. main baling selipar. boleh dikatakan tiap tiap hari kita mesej kan? haha nisa, kalau boleh kita kawan lama lama lama lama lagi ek., :)

kenangan bersamaa mereka bertiga :

-kena kejar ngan anjing waktu baru barik solat hajat kat sekolah
-terkejut kena sergah dengan anjing
-lawak yang diaorg buat

and banyak lagi. tak terkata doe kenangan ngan diaorg. banyak gilaaa..

ILOVEYOUSOMUCHFRIEND :)


No comments:

SEGALA YANG TERCATAT DI BLOG INI ADALAH HAK MILIK AZUREEN AMIRUDDIN